[[Template core/front/global/updateWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

-БАТЯ-

Members
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by -БАТЯ-


  1. Игровой Платежной Системе PayU на ДК2 ....

    уже который раз без обоснование и без предупреждение дает делать платожку а в ответ не причесляет на игровой шот всякими причинами. как вчера на 10к была зделана платожка всо прошло нормально но вдруг Чар Бог  ДК2  дал запрос для валидачи  платожки некоторые документа когда всо было ровня , нету не каких  жалоб персональный , нету  жалоб с Банка и.т.д. С перва спросил другое как отправили после опять спросили другие документы. все отпраслени а денег нери пока что .

     

    1. Zapros vse dannie dali. 

    Dear customer,

    You have placed an order on http://creagames.com on 2017-08-24
    (reference number: #34168431), order processed by ООО НКО
    «ПэйЮ» as the seller of CLASSWIRE LIMITED, the merchant operating
    http://creagames.com.

    Order details:
    1 x Покупка 10000 G

    In order to validate your payment and complete your order, please
    provide us with the following information:

    1) Your ID (with photo) and Scanned picture of your card (both sides)

    Please note that you should edit the billing statement so it does not
    contain the card number in full (only the first 4 and last 4 digits
    should be let in sight). Do not place a new order. We will process any
    outstanding orders as soon as billing information once it is verified.

    If you are unable to send the documents, please ask the issuing bank of
    your credit card to contact us so we may verify your billing
    information. The card issuer can contact us via the above fax number.

    or 2) AUTHORIZATION CODE (transaction code)

    Do not place a new order. We will process any outstanding orders as soon
    as billing information once it is verified.


    If you don't provide us with this information, payment will be refunded
    automatically in 7 days.
    If you have any questions, feel free to contact us by email
    customer@payu.ru or by phone +7 499 649 20 09

    Thank you for shopping with us.

    Best regards,
    NCO LLC PayU Monitoring Dept.

    2. Zapros zanova. ----

    In order to validate your payment and complete your order, please provide us with all of these:

    1. your photo(selfie) with documents or id in hands
    Photo should be clear with readable text and in lit area. Face should be uncovered.

    2. scanned picture of your card (both sides. Please note that you should edit the billing statement so it does not contain the card number in full (only the first 6 and last 4 digits should be let in sight).

    3. AUTHORIZATION CODE (transaction code)

    Do not place a new order. We will process any outstanding orders as soon as billing information has been verified.

    If you don't provide us with this information, your payment will be refunded automatically after 7 days.
    If you have any questions, feel free to contact us via email at customer@payu.ru or by phone at +7 (499) 649-20-09

    Thank you for shopping with us.

    С Уважением,

    Команда поддержки PayU
    www.payu.ru
    +7-499-649-20-09 / 8-800-200-32-62
     

    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    требует фотки наших жён, наш, и.т.д. все данные соберают и дальше что делают не известна. 
    Все нужные документы дали. но посмотрите разницу между спросами  Пожалуста. 

    Мы Севодня готовим Все бумаги и нужные скрины емейлав и откроем судебное дела за Мошенничества и за издеватества.
    Если У кого есть тоже жалобы токо датнам знать.  на ВК:  https://vk.com/id409506962
    Зделаем всо нужное и эта точна получича даю слова ВАМ дае если и МЛН буду тратить на весь эта Судебное дела и транспорт адваката но результат я вам дам.